Queenstown en Wanaka

4 februari 2016 - Fox Glacier, Nieuw-Zeeland

Lieve vrienden en familie,
Ik pak weer even de gelegenheid om jullie bij te praten over ons avontuur in Nieuw Zeeland. Zoals ik in het vorige verslag al schreef zijn we afgelopen zondagmiddag naar Queenstown gereden. Queenstown is een "drukke" stad met veel winkels en restaurants maar ook een stad waar je spectaculaire dingen kan doen. Dus voor de waaghalzen onder ons een leuke plek om met de Jetboat te gaan, te gaan raften, skydiven of bungyjumpen. Nou gingen die laatste twee ons iets te ver, zulke waaghalzen zijn we nou ook weer niet maar een rit  met  de Jetboat en Raften hebben we in Queenstown op maandagmorgen 07.30 uur (pfff. weer vroeg op na 5 ochtenden vroeg op tijdens de Milford track) gedaan. Maar wat was het de moeite waard zeg, echt super gaaf. En we troffen het met het weer, een heerlijk zonnetje en zo'n 28 graden begin van de middag. 's Middags om een uur of drie zijn we weer in de auto gestapt richting Wanaka. Op naar het vakantiehuis van Monica en Keith. We hadden er zin in om de familie weer te zien en bij te kletsen over de Milford track en onze belevenissen in Queenstown.
Dinsdag zou een warme dag worden en we hebben deze dag dan ook heerlijk in en rond het water vertoefd met wat vertier met waterskieen en jetskieen. Dit was tevens een mooie dag voor ons om wat uit te rusten van het wandelen en de drukke, lange maandag. De avond hebben we met alle neven en nichten uit Nieuw Zeeland gegeten en dit was een mooi moment voor een groepsfoto en verhalen van vroeger op te halen.
Afgelopen woensdag vonden we het leuk om wat van Wanaka en omgeving te zien en zijn we door de familie naar allerlei leuke plekken gebracht. Het was een heerlijke en tevens tot nu toe onze warmste dag (34 graden) en van minuut tot minuut gevuld. We gingen om 10.00 uur de deur uit en waren om 23.00 uur moe maar zeer voldaan weer thuis.
Mocht bovenstaand verhaal nog niet helemaal gaan leven dan garandeer ik jullie dat als jullie de foto's zien onze afgelopen dagen een beetje kunnen gaan meebeleven.
Veel plezier met het kijken van de foto's en lieve groeten van ons.
Ps. we missen Nederland nog niet maar jullie natuurlijk allemaal wel xx.

1. Marion:
    4 februari 2016
    'T was weer smullen van de prachtige foto's!!! Komen jullie nog wel terug?
  2. Cilla:
    4 februari 2016
    Zo leuk om jullie te zien genieten en wij mogen ook beetje meegenieten als we jullie verslag lezen en foto's zien. Wat een mooie reis weer samen. Liefs Cilla