Onze eerst echte vakantiedag in Nieuw Zeeland (vrijdag 22 jan. 2016)

22 januari 2016 - Akaroa, Nieuw-Zeeland

We waren vanmorgen vroeg wakker (06.00 uur) wat doen we blijven we liggen of........de gordijnen gingen open en........ wat een fantastisch uitzicht. We waren klaarwakker dus toch maar rustig opstaan, heel raar maar waar blijft die jet-lag, nog niets van gemerkt eerlijk gezegd. Toen we waren opgestart zijn we naar de plaatselijke supermarkt gereden om ons ontbijt te regelen, tenminste dat was de bedoeling. Maar eenmaal in het centrum aangekomen toch maar even wandelen aan de "boulevard" en eerst een heerlijke café latte en cappucino gedronken in het ochtendzonnetje. Na het ontbijt in de auto gestapt en op pad gegaan. De bestemming was enkele baaien "strandjes" aan de kust. Little Akaloa Bay, Okains Bay en Le Bons Bay. Een kleine impressie vinden jullie bij de foto's. We hebben vanavond onder het genot van een wijntje en het gekwetter van de vogels lekker bij ons "poepige" huisje buiten gegeten.

We hebben geen zin meer om op pad te gaan want willen morgen weer bijtijds op pad. We rijden dan naar Dunedin waar de familie een gezellige bbq. heeft georganiseerd. We verheugen ons op het weerzien. We laten jullie gauw weten hoe de ontmoeting met de familie is verlopen. Tot horens. Groeten van Martin & Nicole xx.

1. Riet:
    24 januari 2016
    Hoi Martin en Nicole
    Wat leuk om alles zo te kunnen lezen en volgen en om de foto's te kunnen bekijken
    Veel plezier en doen jullie de groetjes van mij?
    Ik kijk uit naar jullie volgend bericht.
    Groetjes van Riet