Aankomst in Nieuw Zeeland

22 januari 2016 - Akaroa, Nieuw-Zeeland

Onze vliegreis is heel voorspoedig verlopen en ons reuze meegevallen. Oké de vlucht van Dubai naar Sydney was een lange zit (bijna 14 uur) maar het wordt je wel heel comfortabel gemaakt in het vliegtuig. Slapen doe je natuurlijk niet echt maar we hebben ervaren dat je met af en toe wat wegdommelen ook best uitrust.

Op de luchthaven in Christchurch onze "hup holland hup" auto (hij is namelijk oranje) opgehaald. Iets minder was dat de bestelde navigatie niet bijgeleverd was aangezien de vorige gebruikers deze stuk hebben achtergelaten, maar ach dat mag de pret niet drukken, vandaag zelf maar een Navigatie aanschaffen want dat lijkt ons toch wel makkelijk. Bij het arriveren bij de auto meteen al lol omdat Martin automatisch naar de linkerkant van de auto liep (stuur zit rechts) en bij het gebruiken van het knipperlicht gingen de ruitenwissers aan ). Na een mooie rit langs het meer aangekomen bij onze eerste prachtige bestemming (zie foto's).

Een uurtje na onze aankomst hier (18.45 uur) toch nog "de kracht" om naar het dorp te wandelen om daar op het terras van een gezellig restaurant te dineren met een prachtig uitzicht (zie foto's). Heerlijk zo lekker buiten kunnen eten bij een temperatuur van zeker nog boven de twintig graden). Raar hoor als je net uit ons kikkerlandje komt. Moe maar voldaan lagen we om 23.00 uur in bed. Goed geslapen, wel paar keer wakker en vroeg wakker vanmorgen gaan we vandaag maar eens op pad voor een Navigatie, de omgeving verkennen maar vooral toch nog maar wat uitrusten. Ben benieuwd of de jetlag nog gaat komen maar tot nu toe gaat het goed.

We laten gauw weer wat van ons horen, dikke kus, Liefs Martin & Nicole xx

1. Cor en Ellen Idzerda:
    22 januari 2016
    goed om jullie zo te kunnen volgen en meebeleven in een zo verre wereld van zomerse
    temperaturen en dito sfeer en beleving met verrassende landschappen gewoontes en maaltijden??
    We blijven jullie met veel inleving volgen en mede genieten van de prachtige foto,s.
    geniet en blijf gezond en in goede conditie voor alle nog te leveren energie.
    Dikke kus en hug van Ellen en Je vader/Cor Idzerda